Szerzőink
2020-12-04
Farkas Bertalan Péter
Amióta 2010-ben pedagógusként a pályára lépett, azon dolgozik, hogy apró lépésekben, egy-egy kisebb vagy nagyobb eredmény hatására jobbá váljék az aktuális oktatási-tanulási környezet, amelyre éppen hatása volt.
Hiszi, hogy az oktatást, és annak főszereplőit, a gyerekeket és a pedagógusokat főképp lokális eredmények, sikerek, egyéni és csoportos élmények és a közöttük lévő szoros együttműködés teszik gazdagabbá, teljesebbé.
Szakértőként az oktatási és képzési terület és a szereplők közti együttműködés fejlesztésén, projektmenedzserként a terület európai és globális szintjének rejtett lehetőségeinek feltárásán dolgozik, szabadúszóként pedig az a célja, hogy a digitális oktatásban rejlő kreatív energiák a munkája segítségével hozzájáruljanak a szakma hosszútávú fejlődéséhez és az erőfeszítései tovább gazdagítsák azt a szakterületet, a pedagógiát, a neveléstudományt és a tudásmenedzsmentet, amelyet hivatásának tart.